Районна газета

ПРО ПРОВЕДЕННЯ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ДІЙ ЩОДО ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ, МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯМ/МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ ЯКИХ Є ТЕРИТОРІЯ ПРОВЕДЕННЯ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ

19 листопада 2014 року набрав  чинності наказ Міністерства юстиції України від 05 листопада 2014 року № 1849/5 «Про проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, місцезнаходженням/місцем проживання яких є територія проведення антитерористичної операції», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2014 року за № 1408/26185, яким встановлено, що:

ОГОЛОШЕННЯ

З 1 жовтня 2014 року через центр надання адміністративних послуг у Буринському районі розпочато надання адміністративних послуг, пов’язаних із оформленням та отриманням паспорта громадянина України, вклеюванням до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку, оформленням та видачею паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого, реєстрацією та зняттям з реєстрації місця проживання/перебування особи.Для одержання, обміну паспорта і вклеювання до нього нових фотокарток громадянин подає документи і фотокартки не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку чи зміни (переміни) прізвища, імені або по батькові, встановлення розбіжностей у записах чи непридатності паспорта для користування.

ЗМІНИ ДО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ЩОДО ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

30.10.2014 набрав чинності Закон України від 15.04.2014 № 1206-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу», яким, зокрема:

1) скасовано реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичної особи та державної реєстрації фізичної особи – підприємця;

2) встановлено, що реєстраційний збір справляється лише за проведення державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів юридичної особи (три неоподатковувані мінімуми доходів громадян - 51.00 грн.), та за проведення державної реєстрації змін імені або місця проживання фізичної особи – підприємця (один неоподатковуваний мінімум доходів громадян - 17.00 грн.);

3) визначено, що реєстраційний збір за проведення державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів благодійних організацій, не справляється;

4) розширено перелік документів, що підтверджують внесення реєстраційного збору, шляхом включення до нього копії квитанції з платіжного терміналу;

5) скасовано обов’язковість використання юридичними особами приватного права печаток.

ДО ВІДОМА ЗАБУДОВНИКІВ РАЙОНУ!

Повідомляємо, що з 1 вересня 2014 року змінено порядок надання адміністративних послуг Державною архітектурно – будівельною інспекцією України та її територіальними органами. Відповідно до розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» подання декларацій та її видача після реєстрації буде здійснюватися центрами надання адміністративних послуг (ЦНАПами), що утворені при Київській міській держадміністрації, міських радах (їх виконавчих органах) населених пунктів, які є адміністративними центрами областей. Зокрема, центри надання адміністративних послуг прийматимуть наступні документи:

УРЯД ВИЗНАЧИВ ПЕРЕЛІК АДМІНПОСЛУГ, ЯКІ МОЖНА ОТРИМАТИ В ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Зазначений перелік містить 51 адміністративну послугу

Кабінет Міністрів України своїм розпорядженням від 16 травня 2014 року №523-р затвердив перелік найпопулярніших серед громадян і бізнесу адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, які будуть обов’язково надаватися через створені центри надання адміністративних послуг по всій Україні.