ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ «КРУГЛОГО СТОЛУ»
31 січня 2015 року у Буринській районній державній адміністрації під головуванням тимчасово виконуючого обов’язки голови Буринської районної державної адміністрації Чередника С.І. відбулося засідання «круглого столу» на тему: «Про стан реформування системи надання адміністративних послуг» за участю начальника відділу з питань надання адміністративних послуг апарату Буринської районної державної адміністрації Кіладзе Т.Т., виконуючого обов’язки начальника реєстраційної служби Буринського районного управління юстиції Коди Д.О., державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Буринського районного управління юстиції Кириленко А.А., головного спеціаліста сектору державного земельного кадастру відділу Держземагентства у Буринському районі Сумської області Шкриль І.П., головного спеціаліста юридичного сектору апарату райдержадміністрації Мощенко А.О.
ОГОЛОШЕННЯ
31 січня 2015 року о 14.00 год в залі засідань Буринської районної державної адміністрації відбудеться засідання «круглого столу» на тему: «Про стан реформування системи надання адміністративних послуг».
ПРО РОБОТУ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Центр надання адміністративних послуг створений, як постійно діючий робочий орган райдержадміністрації, на виконання Закону України «Про адміністративні послуги». Діє на підставі Положення про Центр надання адміністративних послуг, а також на підставі розпоряджень голови райдержадміністрації про затвердження переліку адміністративних послуг та про затвердження Регламенту.
ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
25 листопада 2014 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів» (далі — Закон).
Відповідно до вимог розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом (тобто до 25 листопада 2014 року), подають державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомості про свого кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів), у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) їх засновника, якщо засновник — юридична особа, упродовж шести місяців з дня набрання чинності Законом.
ПРО ПРОВЕДЕННЯ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ДІЙ ЩОДО ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ, МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯМ/МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ ЯКИХ Є ТЕРИТОРІЯ ПРОВЕДЕННЯ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ
19 листопада 2014 року набрав чинності наказ Міністерства юстиції України від 05 листопада 2014 року № 1849/5 «Про проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, місцезнаходженням/місцем проживання яких є територія проведення антитерористичної операції», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2014 року за № 1408/26185, яким встановлено, що:
Більше статей...
- ОГОЛОШЕННЯ
- ЗМІНИ ДО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ЩОДО ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ
- ДО ВІДОМА ЗАБУДОВНИКІВ РАЙОНУ!
- УРЯД ВИЗНАЧИВ ПЕРЕЛІК АДМІНПОСЛУГ, ЯКІ МОЖНА ОТРИМАТИ В ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
- ДО ВІДОМА ВСІХ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ!
- АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ - СПРОЩЕНИЙ ДОСТУП ЧЕРЕЗ ПОШТУ (2)
- ОГОЛОШЕННЯ
- ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ! (2)