Районна газета

Адміністративні послуги

Інформація оновлена 04.02.2019

Відділ з питань надання адміністративних послуг апарату Буринської районної державної адміністрації

Адреса відділу: 41700, Сумська область, м. Буринь, Д.Бєдного, 5

Начальник відділу: Кода Дмитро Олексійович, тел. (05454) 2-35-55, ел. адреса:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Адміністратор відділу: Власенко Оксана Анатоліївна, тел. (05454) 2-35-55, ел. адреса:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Адміністратор відділу: Кириленко Алла Анатоліївна, тел. (05454) 2-35-55, ел. адреса:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Державний реєстратор: Мороз Володимир Іванович, тел. (05454) 2-35-55, ел. адреса:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розпорядок роботи: понедiлок, вiвторок, середа - з 8-00 до 17-00;

                                 четвер - з 8-00 до 20-00;

                                 п'ятниця - з 8-00 до 16-00;

                                 центр працює без перерви на обід

                                 вихідні дні: субота, неділя


Контактні телефони/факси: 

                             тел.: (05454) 2 35 55;

Адреса електронної скриньки:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Послуги з питань державної реєстрації з нерухомості в місті Буринь та Буринському районі надаються: Виконавчим комітетом Буринської міської об'єднаної територіальної громади за адресою: 41700, м.Буринь, вул.Першотравнева, 1 тел.(05454) 2-14-50, buryn-miskrada.gov.ua

Послуги з питань державної реєстрації нерухомості та бізнесу у місті Буринь та Буринському районі надаються: Буринською районною державною адміністрацією за адресою: м.Буринь, пл.Першотравнева, 20 тел (05454) 2-35-55, факс 2-45-17,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

У СІЧНІ ПОТОЧНОГО РОКУ ФАХІВЦІ ЗЕМЛЕВПОРЯДНОЇ СЛУЖБИ СУМЩИНИ НАДАЛИ 25 109 АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

З початку 2019 року спеціалісти Головного управління Держгеокадастру у Сумській області надали 25 109 адміністративних послуг громадянам та юридичним особам. За ці послуги нараховано плату у розмірі 187,7 тис. гривень

Переважну більшість адмінпослуг (23 126) землевпорядниками Сумщини надано на безоплатній основі. Найбільш поширені запити стосувалися видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та державної реєстрації земельних ділянок (4 943), видачі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки (3 917).

НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У БУРИНСЬКОМУ РАЙОНІ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

Картинки по запросу надання административних послугПродовжується робота центру надання адміністративних послуг у Буринському районі. Центром передбачено надання суб’єктам звернення 39 видів адміністративних послуг, в тому числі 11 послуг –  Буринської районної державної адміністрації та 28 – центральних органів виконавчої влади

За 6 місяців 2018 року центром надання адміністративних послуг надано 2340 адміністративних послуг: 1493 послуги відділу Держгеокадастру у Буринському районі, 644 послуг Державної міграційної служби, 203 послуги Буринської районної державної адміністрації.

ФАХІВЦІВ З НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ ЗАПРОШУЮТЬ ДО ЛИТВИ ЗА ДОСВІДОМ

У литовському Вільнюсі відбудеться українсько-литовський семінар «Удосконалення системи комунікацій як фактор розвитку кадрового потенціалу органів державного управління у сфері надання адміністративних послуг»

З 12 по 16 лютого у Вільнюсі за підтримки Посольства Литви в Україні відбудеться семінар, який має на меті актуалізувати питання розвитку і вдосконалення системи комунікацій, навичок організації надання адміністративних послуг посадовими особами держадміністрацій, органів місцевого самоврядування; питання розвитку міжкультурної взаємодії у ході міжнародного співробітництва та ознайомити із зарубіжним досвідом підвищення соціально-професійної і комунікативної компетентності спеціалістів з надання адміністративних послуг.

Зміна адреси реєстрації підприємця

Для підприємців I—III груп і юридичних осіб III групи

1 січня

Місце проживання підприємця — це його податкова адреса. Вона зафіксована в дозвільних документах, виписках і свідоцтвах, за цією адресою ФОП перебуває на обліку в фіскальних органах, куди здає звіти й сплачує податки.

Якщо підприємець змінює місце проживання, він зобов’язаний внести зміни в реєстраційні дані та в усі документи, де було вказано стару адресу.

Більше статей...

  1. ДО ВІДОМА! ПЕРЕДАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ У ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ
  2. МІСЬКА ТА СІЛЬСЬКІ РАДИ САМОСТІЙНО РЕЄСТРУЮТЬ ОСІБ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ
  3. КРОКИ ДЛЯ НАБУТТЯ ПОВНОВАЖЕНЬ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ
  4. РЕЄСТРУВАТИ АВТО В УКРАЇНІ ТЕПЕР БУДЕ ЦНАП
  5. КАТЕГОРІЇ ГРОМАДЯН, ЯКІ ЗВІЛЬНЕНІ ВІД СПЛАТИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ
  6. ПАСПОРТ ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН ВВАЖАЄТЬСЯ НЕДІЙСНИМ ТА ЗНИЩУЄТЬСЯ В РАЗІ, КОЛИ ВІН ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ЗМІНОЮ ПРІЗВИЩА ТА ІМЕНІ
  7. В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ОБГОВОРИЛИ АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СЬОГОДЕННЯ
  8. УВАГА! ІНФОРМУЄМО ПРО НОВІ РОЗМІРИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПРАВ
  9. ВІДБУЛАСЯ ЧЕРГОВА АПАРАТНА НАРАДА
  10. ОФОРМЛЕННЯ НОВОГО ПАСПОРТА У ВИГЛЯДІ ID-КАРТКИ РОЗПОЧНЕТЬСЯ 11 СІЧНЯ