Районна газета

Адміністративні послуги

Оновлено 23.05.2017

Центр надання адміністративних послуг у Буринському районі

Адреса центру: 41700, Сумська область, м. Буринь, Д.Бєдного, 5

Керівник центру: Кода Дмитрій Олексійович, тел. (05454) 2-35-55, ел. адреса:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

адміністратор центру: Власенко Оксана Анатоліївна, тел. (05454) 2-35-55, ел. адреса:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

державний реєстратор: Мороз Володимир Іванович, тел. (05454) 2-35-55, ел. адреса:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розпорядок роботи: понедiлок, вiвторок, середа - з 8-00 до 17-00;

                                 четвер - з 8-00 до 20-00;

                                 п'ятниця - з 8-00 до 16-00;

                                 центр працює без перерви на обід

                                 вихідні дні: субота, неділя


Контактні телефони/факси: 

                             тел.: (05454) 2 35 55;

Адреса електронної скриньки:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Послуги з питань державної реєстрації з нерухомості в місті Буринь та Буринському районі надаються: Виконавчим комітетом Буринської міської ради за адресою: 41700, м.Буринь, вул.Першотравнева, 1 тел.(05454) 2-14-50, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Послуги з питань державної реєстрації нерухомості та бізнесу у місті Буринь та Буринському районі надаються: Буринською районною державною адміністрацією за адресою: м.Буринь, пл.Першотравнева, 20 тел (05454) 2-35-55, факс 2-45-17,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зміна адреси реєстрації підприємця

Для підприємців I—III груп і юридичних осіб III групи

1 січня

Місце проживання підприємця — це його податкова адреса. Вона зафіксована в дозвільних документах, виписках і свідоцтвах, за цією адресою ФОП перебуває на обліку в фіскальних органах, куди здає звіти й сплачує податки.

Якщо підприємець змінює місце проживання, він зобов’язаний внести зміни в реєстраційні дані та в усі документи, де було вказано стару адресу.

ДО ВІДОМА! ПЕРЕДАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ У ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ

Результат пошуку зображень за запитом "увага"У зв’язку з ліквідацією районних, міськрайонних управлінь юстиції 27 квітня 2016 року Урядом прийнято постанову №326 «Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 р. №99». З метою забезпечення безперервного процесу державної реєстрації громадських формувань виконання функцій з державної реєстрації громадських об’єднань, їх відокремлених підрозділів, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об’єднань,що не мають статусу юридичної особи,структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань  покладено на Головні територіальні управління юстиції в областях та місті Києві.

МІСЬКА ТА СІЛЬСЬКІ РАДИ САМОСТІЙНО РЕЄСТРУЮТЬ ОСІБ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ

Зроблено ще один крок на шляху до децентралізації влади: відтепер місцеві ради самостійно реєструватимуть осіб за місцем проживання

При цьому, існуюча реєстрація громадян залишається чинною і жодних переоформлень не потребує. З метою реалізації повноважень органів місцевого самоврядування щодо виконання своїх функцій з реєстрації осіб Урядом прийнято єдині для всіх правила реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

КРОКИ ДЛЯ НАБУТТЯ ПОВНОВАЖЕНЬ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ

КРОКИ ДЛЯ НАБУТТЯ ПОВНОВАЖЕНЬ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ