Районна газета

ЗА ПІВТОРА РОКИ В УКРАЇНІ СТВОРЕНО 367 ОПОРНИХ ШКІЛ, – ГЕННАДІЙ ЗУБКО

Заступник голови облдержадміністрації  Микола ПОДОПРИГОРА взяв участь у відеоселекторній нараді щодо актуальних питань реформування сфери освіти в умовах децентралізації, що відбулась під головуванням Віце-прем’єр-міністра – Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадія ЗУБКА

Реформа децентралізації показує наочний результат, зокрема і в сфері освіти. Сьогодні ми маємо декілька основних блоків завдань. Це розбудова мережі опорних шкіл, запровадження з 1 вересня у всіх школах Нової української школи з одночасною розбудовою Нового освітнього простору та інклюзивне навчання. Про це під час селекторної наради сказав Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

Серед завдань Міністр також виокремив забезпечення шкіл новим обладнанням, автобусами, будівництво інфраструктури навколо опорних шкіл тощо.

«На сьогодні в Україні створено 504 опорні школи, до яких доєднано 970 філій. Порівнюючи з 2016 роком, коли їх було 137, за півтора роки ми створили 367 опорних шкіл», — наголосив Геннадій Зубко.

Віце-прем’єр-міністр підкреслив, що питання створення опорних шкіл в ОТГ також є пріоритетним. Створено 208 опорних шкіл в ОТГ, до яких доєднано 390 філій.

На Сумщині створено наразі 27 опорних шкіл, з яких 18 знаходяться в ОТГ.

Міністр звернувся до громад і наголосив на конкретних ключових показниках ефективності щодо впровадження опорних шкіл. Це якість освіти і результати ЗНО в першу чергу дітей, які проживають у громадах.

Зі 115 проектів з розбудови Нового освітнього простору, наразі по Україні реалізовано 60. Це не просто яскравий дизайн, мурали на фасадах шкіл та розфарбовані стіни – це необхідна освітня екосистема! Школа перестає бути «дисциплінарним» простором, школа стає простором розвитку та взаємодії. І саме на цю ціль працюють Стандарти, які розроблені Мінрегіоном для типових проектів з Нового освітнього простору. Опорна школа має однаково якісно надавати освіту як в місті, так і в сільській місцевості.

Окремий напрямок – впровадження Нової української школи. За словами урядовця, Нова українська школа з новим обладнанням, матеріалами, підходами, можливостями і методиками має створюватись в абсолютно новій інфраструктурі. Це не тільки нові спортивні зали, учбові майстерні або спортивні майданчики навколо, це – в першу чергу, середовище, яке повинно змінити менталітет дітей, які там навчаються. «Наголошую, Нова українська школа дасть свій максимальний ефект лише із розбудовою Нового освітнього простору. Впровадження Нової української школи без Нового освітнього простору не можливе», — підкреслив Геннадій Зубко.

За матеріалами Урядового порталу: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/za-pivtora-roki-v-ukrayini-stvoreno-367-opornih-shkil-gennadij-zubko