Районна газета

Колегія Травень 2020

Порядок денний засідання колегії Буринської районної державної адміністрації від 19.05.2020 р.

Довідка про стан призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та пічного побутового палива, скрапленого газу

Проєкт розпорядження голови Буринської районної державної адміністрації "Про стан призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та пічного побутового палива, скрапленого газу"

Довідка про підсумки проходження опалювального сезону 2019-2020 років та підготовку об’єктів житлово-комунальної галузі та соціальної сфери Буринського району до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років 

Проєкт розпорядження голови Буринської районної державної адміністрації "Про підсумки проходження опалювального сезону 2019-2020 років та підготовку об’єктів житлово-комунальної галузі та соціальної сфери Буринського району до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років"

Протокол № 5

Травень 2020

05.05.2020 № 118-ОД Про надання статусу дитини-сироти  особи 1

08.05.2020 № 119-ОД Про внесення змін до районного бюджету Буринського району на 2020 рік

08.05.2020 № 120-ОД Про внесення змін до розпорядження голови Буринської районної державної адміністрації від 31.03.2017 № 199-ОД

12.05.2020 № 121-ОД Про внесення змін до розпорядження голови Буринської районної державної адміністрації від 30.03.2020 № 93-ОД

15.05.2020 № 122-ОД Про затвердження Положення про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти

18.05.2020 № 123-ОД Про призначення опікуном особу 1 над малолітньою особою 2

20.05.2020 № 124-ОД Про внесення змін до розпорядження голови Буринської районної державної адміністрації від 26.02.2020 № 61-ОД

20.05.2020 № 125-ОД Про підсумки проходження опалювального сезону 2019-2020 років та підготовку об’єктів житлово-комунальної галузі та соціальної сфери Буринського району до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

20.05.2020 № 126-ОД Про стан призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та пічного побутового палива, скрапленого газу

27.05.2020 № 127-ОД Про надання дозволу органу опіки та піклування на вчинення правочину: укладення договору дарування частки квартири

Звіти 2020 року

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2020 року:

Актуальні питання

  • Куди можна звернутися з питань запобігання і протидії корупції?
 
  • На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Кабінету Міністрів України та Офіс Президента України?

 01008, м. Київ, вул. Грушевського,12/2, Кабінет Міністрів України.

 01220, м.Київ, вул. Банкова, 11, Офіс Президента України.

  •  За якою адресою я можу надіслати звернення поштою?

Надішліть звернення поштою за адресою:

41700, м. Буринь, площа Першотравнева, 20, Сумська область

  • Чи можу я особисто принести звернення?

Безпосередньо від Вас звернення приймуть за адресою:

м. Буринь, площа Першотравнева, 20 у приміщенні Буринської районної державної адміністрації, кабінет № 208.

Наші працівники будуть раді Вас бачити з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 17:15 за винятком обідньої перерви з 12:00 до 13:00. Не забудьте, що у п’ятницю держслужбовці мають короткий день – з 8:00 до 16:00.

  • Хто може мені допомогти правильно написати звернення?

Для зручності оформлення звернень розроблений зразок, який знаходиться на вебсайті та інформаційному стенді у холі приміщення Буринської районної державної адміністрації.

  • Як правильно оформити звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України  "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. 

 

  • В якій термін розглядається звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?

Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

 

До кого звернутися з питання організаційної діяльності суду?

Відповідно до статті 122 Закону України “Про судоустрій і статус суддів”, Рада суддів, зокрема, здійснює контроль за організацією діяльності відповідних судів.

 

До кого можливо оскаржити дії органу дізнання або слідчого?        

Здійснення нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство, відповідно статті 121 Конституції України, віднесено до компетенції прокуратури.

Слід зазначити, що дія Закону України "Про звернення громадян", відповідно до статті 12, не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінально-процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством і законодавством про захист економічної конкуренції.