Районна газета

ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

У рамках проведення Тижня Відкритого Уряду під керівництвом голови Буринської районної державної адміністрації Василя БОЙКА відбулося засідання у форматі «круглого столу», на якому розглянули питання ефективності та прозорості надання органами виконавчої влади та місцевого самоврядування адміністративних послуг через відділ надання адміністративних послуг

Дмитро КОДА, начальник відділу з питань надання адміністративних послуг апарату Буринської районної державної адміністрації повідомив, що відділ надає 41 адміністративну послугу.

У 2018 році надано 5528 послуг, з них: 579 – державна міграційна служба, 4812 – держгеокадастр та 224 – райдержадміністрація (відділ).

У СІЧНІ ПОТОЧНОГО РОКУ ФАХІВЦІ ЗЕМЛЕВПОРЯДНОЇ СЛУЖБИ СУМЩИНИ НАДАЛИ 25 109 АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

З початку 2019 року спеціалісти Головного управління Держгеокадастру у Сумській області надали 25 109 адміністративних послуг громадянам та юридичним особам. За ці послуги нараховано плату у розмірі 187,7 тис. гривень

Переважну більшість адмінпослуг (23 126) землевпорядниками Сумщини надано на безоплатній основі. Найбільш поширені запити стосувалися видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та державної реєстрації земельних ділянок (4 943), видачі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки (3 917).

НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У БУРИНСЬКОМУ РАЙОНІ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

Картинки по запросу надання административних послугПродовжується робота центру надання адміністративних послуг у Буринському районі. Центром передбачено надання суб’єктам звернення 39 видів адміністративних послуг, в тому числі 11 послуг –  Буринської районної державної адміністрації та 28 – центральних органів виконавчої влади

За 6 місяців 2018 року центром надання адміністративних послуг надано 2340 адміністративних послуг: 1493 послуги відділу Держгеокадастру у Буринському районі, 644 послуг Державної міграційної служби, 203 послуги Буринської районної державної адміністрації.

ФАХІВЦІВ З НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ ЗАПРОШУЮТЬ ДО ЛИТВИ ЗА ДОСВІДОМ

У литовському Вільнюсі відбудеться українсько-литовський семінар «Удосконалення системи комунікацій як фактор розвитку кадрового потенціалу органів державного управління у сфері надання адміністративних послуг»

З 12 по 16 лютого у Вільнюсі за підтримки Посольства Литви в Україні відбудеться семінар, який має на меті актуалізувати питання розвитку і вдосконалення системи комунікацій, навичок організації надання адміністративних послуг посадовими особами держадміністрацій, органів місцевого самоврядування; питання розвитку міжкультурної взаємодії у ході міжнародного співробітництва та ознайомити із зарубіжним досвідом підвищення соціально-професійної і комунікативної компетентності спеціалістів з надання адміністративних послуг.

Зміна адреси реєстрації підприємця

Для підприємців I—III груп і юридичних осіб III групи

1 січня

Місце проживання підприємця — це його податкова адреса. Вона зафіксована в дозвільних документах, виписках і свідоцтвах, за цією адресою ФОП перебуває на обліку в фіскальних органах, куди здає звіти й сплачує податки.

Якщо підприємець змінює місце проживання, він зобов’язаний внести зміни в реєстраційні дані та в усі документи, де було вказано стару адресу.

Еще статьи...

  1. ДО ВІДОМА! ПЕРЕДАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ У ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ
  2. МІСЬКА ТА СІЛЬСЬКІ РАДИ САМОСТІЙНО РЕЄСТРУЮТЬ ОСІБ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ
  3. КРОКИ ДЛЯ НАБУТТЯ ПОВНОВАЖЕНЬ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ
  4. РЕЄСТРУВАТИ АВТО В УКРАЇНІ ТЕПЕР БУДЕ ЦНАП
  5. КАТЕГОРІЇ ГРОМАДЯН, ЯКІ ЗВІЛЬНЕНІ ВІД СПЛАТИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ
  6. ПАСПОРТ ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН ВВАЖАЄТЬСЯ НЕДІЙСНИМ ТА ЗНИЩУЄТЬСЯ В РАЗІ, КОЛИ ВІН ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ЗМІНОЮ ПРІЗВИЩА ТА ІМЕНІ
  7. В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ОБГОВОРИЛИ АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СЬОГОДЕННЯ
  8. УВАГА! ІНФОРМУЄМО ПРО НОВІ РОЗМІРИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПРАВ
  9. ВІДБУЛАСЯ ЧЕРГОВА АПАРАТНА НАРАДА
  10. ОФОРМЛЕННЯ НОВОГО ПАСПОРТА У ВИГЛЯДІ ID-КАРТКИ РОЗПОЧНЕТЬСЯ 11 СІЧНЯ