Районна газета

Адміністративні послуги

Інформація оновлена 15.01.2021

Адреса: площа Першотравнева, 20, м. Буринь, 41700

е- mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Телефон:

Розпорядок роботи:  понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15; 

                                      п’ятниця – з 8.00 до 16.00;

                                      обідня перерва – з 12.00 до 13.00; 
                                      вихідні дні: субота, неділя.

Адміністратор - 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Перелік адміністративних послуг, що надаються через  адміністраторів Буринської районної державної адміністрації


Послуги з питань державної реєстрації з нерухомості в місті Буринь та Буринському районі надаються: Виконавчим комітетом Буринської міської об'єднаної територіальної громади за адресою: 41700, м.Буринь, вул.Першотравнева, 1 тел.(05454) 2-14-50, buryn-miskrada.gov.ua

Послуги з питань державної реєстрації нерухомості та бізнесу у місті Буринь та Буринському районі надаються: Буринською районною державною адміністрацією за адресою: м.Буринь, площа Першотравнева, 20, факс 2-45-17,  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

КОНКУРС ДЛЯ ЗМІ НА ТЕМУ ДОСТУПНИХ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ: ТЕРМІН ПРИЙОМУ РОБІТ ПОДОВЖЕНО

Програма «U-LEAD з Європою» у рамках напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення продовжує конкурс журналістських робіт для ЗМІ «Наближаючи послуги» – до 11 лютого 2021 року

До участі у конкурсі приймаються публікації, які розкривають теми: «Розвиток мережі ЦНАП у вашій області», «Доступність послуг для мешканців та бізнесу у вашій громаді/області».

ДО УВАГИ ОТГ СУМЩИНИ: РОЗРОБЛЕНО «ЗБІРНИК ПРИКЛАДІВ НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ЦНАП»

Щоб допомогти громадам надавати якісні адміністративні послуги за допомогою мобільного ЦНАПу (в тому числі мобільного кейсу) та налагодити ефективну його діяльність, у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки уряду Канади було розроблено «Збірник прикладів нормативних документів, необхідних для ефективного функціонування мобільних центрів надання адміністративних послуг» (ЗАВАНТАЖИТИ 1,6 МБ).

Основні правові та організаційні засади функціонування системи надання адміністративних послуг визначено Законом України «Про адміністративні послуги». Для його реалізації прийнято низку постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових та методичних документів.

НА СУМЩИНІ ФУНКЦІОНУЄ 37 ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

У рамках співпраці органів місцевого самоврядування і Програми «U-LEAD з Європою» у 2019 році в області відкрито ЦНАП у Тростянецькій, Зноб-Новгородській, Боромлянській, Кролевецькій ОТГ, у 2020 році – у Степанів-ській, Дубов’язівській, Чупахівській, Синівській, Чернеччинській ОТГ

У І кварталі 2020 року через ЦНАП надано 247,8 тис. адміністративних послуг (у 2019 році – 1,15 млн послуг).

Про це йшлося під час засідання колегії Сумської облдержадміністрації.

ПРИЗУПИНЕНО ПРИЙОМ ГРОМАДЯН З ПИТАНЬ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та Указу Президента України від 13.03.2020 № 87/2020 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV - 2», на території України, з метою запобігання поширенню коронавірусу, Буринська районна державна адміністрація повідомляє  про призупинення прийому громадян з питань надання адміністративних послуг до закінчення дії карантину або до поліпшення епідеміологічної ситуації