ІНКОЛИ НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО ЇХАТИ ДАЛЕКО, ЩОБ ПОБАЧИТИ УНІКАЛЬНІ РЕЧІ – ВОНИ ПОРУЧ
На Сумщині пройшла виставка «Сумщина туристична – 2018». Переглянули виставку очільник області Микола КЛОЧКО та керівник апарату облдержадміністрації Дмитро ЖИВИЦЬКИЙ
Як зазначив голова облдержадміністрації, такі виставки допомагають розкрити потенціал Сумського краю. «Нині ми приділяємо велику увагу активному туризму – це байдарки, кінний, лижний спорт, туристичні походи. Крім того, ми розвиваємо етнотуризм – у нас є фестивалі, які відомі не тільки на Сумщині, але й за межами нашої країни. Кролевець, Суми, Глухів, Тростянець та інші міста є досить привабливим з точки зору унікальними речей та туристичних об’єктів. Наприклад, яблуня-колонія у Кролевці, такого ж більше ніде у світі немає», – говорив він.
Подякував Микола Клочко і партнерам, серед яких Google Ukraine, що допоміг створити сайт «Мандруй Сумщиною», яким можна здійснити 3D-мандрівку, не виходячи з дому, побачити привабливість нашого краю. «Інколи не обов’язково їхати далеко, щоб побачити щось унікальне – воно поруч», – резюмував посадовець.
Начальник відділу промоції та туризму облдержадміністрації Юрій ГЛАДЕНКО зазначив, що на виставці свої можливості і результати представили понад 30 учасників із різних куточків Сумщини.
«Ми представляємо нашим закордонним партнерам ті проекти, що вже працюють. Такий захід дозволяє відразу зрозуміти, наскільки ми відкриті і наскільки широкий потенціал маємо. У нас є вісім країн, з якими свого часу були підписані угоди про співпраці у сфері туризму. Зараз ми хочемо їх поновити і таким чином покращити взаємовідносини, з деякими вже ведуться перемовини», – розповів він.
Урочистості відкрив творчий колектив із Кролевця презентацією «27 вишиванок до 27-ї річниці незалежності України». Їх представниця розповіла, що школярі самі розробляли дизайн одягу, за яким потім випустили спортивний, класичний одяг, сукні, сорочки. На жаль у масовому виробництві їх немає, однак Кролевецька ткацька фабрика може виготовити такий одяг на замовлення.